Методичні рекомендації з інформатики
на 2018-2019 н.р.
1. Роботу методичного об’єднання учителів інформатики за 2017-2018 навчальний рік вважати задовільною.
2.Схвалити план роботи методичного об’єднання учителів інформатики за 2018-2019 навчальний рік.
3.Опрацювати основні рекомендації, вміщені в додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415.
4.При плануванні та підготовці до уроків зважати на основні принципи шкільної інформатики:
- застосування на практиці отриманих знань та навичок, розвиток предметних та ключових компетентностей учнів;
- спрямованість на реальне життя та інтеграцію з іншими предметами;
- активне навчання та творчість;
- інновації як в освіті, так і в технологіях;
- спільна навчальна діяльність через роботу в парах та малих групах;
- створення нових інформаційних продуктів та пошук нових знань;
- забезпечення як альтернативи пропрієтарним програмним продуктам;
- використання безпечних веб-середовищ та дотримання конфіденційності мережевої особистості учнів;
- дотримання авторських прав розробників програм, добропорядне використання контенту.
5.Під час підготовки до уроків використовувати проблемно орієнтовані завдання, що стимулює дискусію, обговорення, пошук різних джерел інформації, зіткнення думок і переконань;
6Пов’язувати змісту уроку з реальним життям;
7.Пдбирати практично значущу інформацію, що має знаходити підтвердження через реальні факти та в змодельованих на уроці ситуаціях.
8.Ключові компетентності розвивати через відповідні форми роботи, які відображають комунікативно-діяльнісний підхід до навчального процесу.
9.Використовувати інтерактивні форми та методи роботи, які забезпечують активну діяльність учнів у процесі опанування навчального матеріалу;
10. Упроваджувати кооперативне навчання, під час якого формуються соціальні вміння, лідерські якості;
11. Упроваджувати у практику роботи рольові та ділові ігри, які допомагають побачити світ і себе в ньому, підвищують самооцінку та попит на інновації;
12.Упроваджувати проектні технології, завдяки яким в учнів формується проектне мислення;
13.Упроваджувати методи змішаного навчання, які поєднують у собі традиційне й дистанційне навчання;
14. Під час уроків та позаурочногї діяльності звертатися до досвіду учнів, що гарантує перетворення кожного учня на справжнього учасника навчально-виховного процесу, співтворця й конструктора нових знань;
15. Упроваджувати відповідні форми оцінювання, а саме: самооцінювання, яке формує здатність до самоаналізу, спостережливість за собою, вміння бачити та визнавати перед собою власні помилки; взаємооцінювання, що виховує відкритість до критики з боку інших, здатність відокремлювати об’єкт від суб’єкта оцінювання, вміння слухати, аналізувати й порівнювати.
16.Учителям базової дисципліни активізувати участь у фахових, інтерактивних конкурсах з предмета.
17.На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі педагогів у конкурсах різних рівнів.
18.Посилити увагу щодо організації роботи з обдарованими учнями.
19.Активно залучати здобувачів освіти до участі у конкурсах різних рівнів.
20.На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі учнів на наставників у конкурсах різних рівнів.
21. Систематично поновлювати банки даних про обдарованих учнів
|