Меню сайту

Наше опитування
Ваше ставлення до НУШ
Всього відповідей: 8

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог webplus.info

Каталог файлів

Головна » Файли » Художньо-естетичний цикл, технології » Художня культура

«Актуальні проблеми предметів художньо-естетичного циклу у 2018-2019 навчальному році» Методичні  рекомендації
07.Вересня.2018, 22:39

«Актуальні проблеми предметів художньо-естетичного циклу

у 2018-2019 навчальному році»

Методичні  рекомендації

  1. Опрацювати Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 «Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році».
  2. У 2018-2019 навчальному році з урахуванням поетапного переходу закладів освіти на здійснення діяльності за новим Державним стандартом освітня програма закладу освіти може розроблятися на основі:
  • для 1 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268);
  • для 2-4 класів – Державного стандарту початкової загальної освіти (2011), типових освітніх програм (наказ МОН України від 20.04.2018 № 407).
  1. У 2018/2019 навчальному році мистецьку освіту учні 1-х класів опановуватимуть за «Типовою освітньою програмою для закладів загальної освіти освіти 1-2 класи» під керівництвом Р.Б.Шияна та О.Я.Савченко, затвердженою Рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України 22 лютого 2018 року.
  2. У 2018/2019 навчальному році загальну мистецьку освіту в основній школі учні опановуватимуть за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

«Мистецтво. 5-9 класи» (авт. Л. Масол та ін.) (оновлена), затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804.

  1. Мистецька освіта учнів старшої школи здійснюватиметься за такими навчальними програмами:
  • учні 11-х класів навчатимуться за програмами «Художня культура» (рівень стандарту, академічний, профільний рівні) та «Естетика» та відповідними типовими навчальними планами (наказ МОН від 27.08. 2010 № 834 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню»);
  • учні 10 - х класів - за навчальними програмами «Мистецтво» (рівень стандарту, профільний рівень) та відповідними типовими навчальними планами (накази МОН від 11.07.2017 № 995 «Про типові навчальні плани для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», від 24.11.2017 № 1541 «Про внесення змін до наказу МОН від 11.07.2017 № 995»).
  1. Звертаємо увагу, що реалізація змісту освіти, визначеного державним стандартом, у 10 класі на рівні стандарту здійснюватиметься, щонайперше, через базові та вибірково-обов’язкові предмети. До вибірково-обов’язкових належать навчальні предмети «Мистецтво» (освітня галузь «Мистецтво») та «Інформатика» й «Технології» (освітня галузь «Технології»). З них учень (учениця) має обрати два предмети: один - в 10-му, інший - в 11-му класі, або одночасно два предмети в 10 і 11 класах (10 (або 11) клас – 3 години на тиждень; або 10-11 клас – по 1,5 години на тиждень відповідно у кожному навчальному році).
  2. Профільне навчання у старшій школі передбачає можливість вивчення профільних предметів з різних освітніх галузей з відповідним годинним навантаженням: 5 годин у 10-му класі, 5 годин – в 11-му класі.
  3. У 2018/2019 навчальному році учні 10-х класів навчатимуться за навчальними програмами «Мистецтво. 10-11 класи. Рівень стандарту» та «Мистецтво. 10-11 класи. Профільний рівень» (авт. Абрамян Т. О., Аристова Л. С., Гайдамака О. В., Гараздовська М. Т., Гречана О. І., Гурин О. М., Новикова Н. В., Пірог А. Г., Просіна О. В.), затвердженими наказом МОН від 23.10 2017 № 1407 “Про надання грифу навчальним програмам для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти”.
  4. Звертаємо увагу, що навчальна програма дає можливості вчителю, орієнтуючись на вимоги та тематику, самостійно визначати обсяг годин на вивчення окремої теми, поурочний розподіл опанування кожної теми навчальної програми, за необхідності - змінювати порядок вивчення тем у межах навчального року.
  5. Звертаємо увагу, що програма передбачає творче ставлення вчителя до змісту і технологій навчання, поурочного розподілу, добору навчального художнього матеріалу.
  6. Під час навчання важливо сбалансувати різні види діяльності учнів і не перетворити курс «Мистецтво» у старшій школі в суто інформативний, не перевантажувати учнів зайвою інформацію, а наповнити його завданнями художньо-практичного спрямування.
  7. Опанування художнього змісту навчального предмета має здійснюватися у тісному взаємозв’язку традиційних методів навчання (словесних, наочних, діяльнісних) з проблемними, евристичними методами, комп’ютерними технологіями та інтегративними технологіями.
  8. Система оцінювання результатів навчання в освітній галузі «Мистецтво» ґрунтується на позитивному ставленні до кожного учня (учениці). Оцінюється не рівень недоліків і прорахунків, а рівень прогресу особистісних досягнень. Тому критерієм перевірки та оцінювання результатів мистецької освіти є динаміка особистісного розвитку учня (учениці) та його (її) ставлення до опанування предмету.
  9. До основних видів оцінювання належать: поточне, тематичне і підсумкове (семестрове і річне). Додатковими засобами стимулювання пізнавальної активності учнів є самооцінка та оцінювання результатів спільної діяльності за попередньо визначеними критеріями та художньо-творче самовираження, які мають бути збалансованими між собою

 

КОРИСНІ   ПОСИЛАННЯ

 

Навчальні програми, методичні рекомендації, вебінари

  • офіційному веб-сайті     МОН України

http://old.mon.gov.ua/ua/often-requested/educational-progra)

  • сайт Нова українська школа

http://old.mon.gov.ua/activity/ed.cation/zagalna-serednya/ua-sch-2016

  • освітній портал EdEra

www.google.ru/search

  • офіційний веб-сайт Інституту модернізації змісту освіти

imzo.jov.ua

  • група видавнича «Основа»

osnova.com.ua

  • група «Трудове навчання в українській школі»

www.facebook.com/groups/1775468302718754

 

Основні навчальні програми,  курси за вибором та факультативи,

підручники і навчальні посібники,  додаткові підручники і навчальні посібники,  методична література

https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-Vdw-zmA/edit?ts=5a364195#gid=1364288724

 

Програми   гурткової  роботи

  • художньо–естетичний напрям

 http://osvita-mvk.if.ua/content&content_id=1993

 

Сайт КВНЗ ХАНО (освітній процес, до нового навчального року, мистецька галузь)

  • електроні версії підручників
  • програми
  • календарно-тематичне планування уроків
Категорія: Художня культура | Додав: Admin
Переглядів: 262 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
http://skadrmk.at.ua/index/0-2 https://skadmetodkab.at.ua/
Вхід на сайт
Пошук

Сайти

Відділ освіти Скадовської районної державної адміністрації
Скадовський районний методичний кабінет
КВНЗ_Херсонська Академія Неперервної Освіти
Міністерство освіти та науки України
Освіта ua
Департамент освіти, науки та спорту Херсонської ОДА
Нова українська школа
Урядовий контактний центр
Освітній портал
Інститут модернізації змісту освіти
Український центр оцінювання якості освіти
Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти
На Урок освітній проект
Ресурсний центр

Top
КУ"Скадовський районний методичний кабінет"© 2024