Меню сайту
Категорії розділу
ППД [4]

Наше опитування
Ваше ставлення до НУШ
Всього відповідей: 7

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Каталог webplus.info

Каталог файлів

Головна » Файли » ППД » ППД

Перспективний педагогічний досвід педагогічних працівників Скадовський район
25.Квітня.2018, 08:57


КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА

«Скадовський районний методичний кабінет»

ХЕРСОНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

вул. Сергіївська, 4, м. Скадовськ, Херсонська обл., 75700

тел. (05537) 5-31-06

е-mail: osvita.sk@i.ua , web:http: // skadovsk.com

Код ЄДРПОУ 38073227

 

07.12.2017 № 02-01-31/129

на №  №01-08/1111  від 08.11.2017

 

 

 

 

Комунальний вищий навчальний заклад

«Херсонська академія неперервної освіти»

 

Про надання інформації

до Анотованого каталогу

Перспективний педагогічний досвід педагогічних працівників

Скадовський район

 

Хімія

 

Тема досвіду: Ужитковий експеримент  у курсі хімії 7,8 класу.

Автор досвіду: Глазунов Микола Миколайович,  вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, стаж-19 років

Адреса досвіду: Скадовська спеціалізована загальноосвітня школа «Академія творчості», м. Скадовськ, вул. Покровська – 7 А, е-mail:koglazynov@gmail.com 

Анотація досвіду:

В рамках досвіду вчитель робить спробу створити систему експериментальних завдань з хімії з використанням ужиткових матеріалів і речовин, які оточують учнів у повсякденному житті та використовуються ними у побуті, тим самим вчитель намагається акцентувати увагу учнів на практичному значенні хімічних знань, формувати в них навички самостійної практичної роботи за інструкціями та під контролем вчителя ,намагається підвищити  в них інтерес до вивчення хімічних явищ та ознайомити їх з елементами навичок дослідницької роботи.

Форми поширення досвіду:

Виступ на районних семінарах,  публікації у районних, обласних, республіканських педагогічних виданнях, відкриті уроки, семінари-практикуми. «Учнівський експеримент з елементами ужиткової хімії в 7,8 класах». Методичний посібник. Херсон. КВНЗ «Академія неперервної освіти». Херсон2016 р.

Навчально-методичний посібник їз загальної хімії - «Хімія». Чухненко П.С.,  Глазунов М.М, Чернівці. ІППОЧО.2016рік, «STEM- освіта як шлях інноваційного розвитку національної освіти». Матеріали Всеукраїнської  науково-практичної конференції з міжнародною участю. Випуск №19. Херсон. 2016 р.

Матеріали досвіду розміщені учителем  на хмарних сервісах у мережі INTERNET . 

Зарубіжна література

1.Тема досвіду

 Формування культурологічної компетентності на уроках зарубіжної літератури                       

Автор досвіду

 Пєстова Любов Миколаївна, 1966 року народження, учитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «старший учитель», 26 років

Адреса досвіду

Новомиколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області; с.Новомиколаївка, проспект Миру, 20, (05537)36-5-84, е-mail: novonikolaevkashool@yandex.ua

Анотація досвіду

Любов Миколаївна Пєстова створює  на уроках літератури оптимальні умови для розвитку розумової й практичної діяльності учнів. В основу навчальної мотивації дітей  покладає самостійну, творчу роботу на уроках літератури, через створення власних презентацій та проектів. Формує стійку мотивацію до вивчення свого предмета, розвиває  в учнів  якості й уміння, необхідні для життя в полікультурному суспільстві. Учитель постійно створює умови для живого спілкування з творами світового мистецтва за допомогою таких уроків-диспутів як «Діалог культур», веб-квестів, віртуальних екскурсій, відеопоезій. Використовує ігрову технологію як у формі індивідуальних турнірів, так і командних змаганнях. Особистісно зорієнтоване навчання і методи діалогової взаємодії забезпечують можливість формування моральної свідомості учнів, створюють ситуацію вибору й успіху старшокласників.

Навчає учнів здійснювати самоаналіз та самоконтроль, розвиває певні вміння та навички, потрібні для вирішення нестандартних завдань. Уміло впроваджує в навчальний процес інноваційні методи викладання зарубіжної літератури в поєднанні з традиційними підходами до навчання, що дозволяє розвивати творчий потенціал кожного учня.

Володіє інноваційними освітніми технологіями і засобами ІКТ. Інтернет застосовує як скарбницю засобів, методів і прийомів підвищення освіти, підвищення мотивації учнів до самоосвіти й навчання. Її кабінет один із кращих у районі. Учитель має повне електронне програмове забезпечення уроків зарубіжної літератури для учнів 5-9 та 10-11-х класів.

Значне місце в освітньому процесі приділяє позакласній роботі, її учні - члени гуртка виразного читання, учасники МАН, переможці різноманітних літературних конкурсів.

 Любов Миколаївна разом з колегами створила збірник «Олімпіадні та конкурсні завдання з російської мови», міні-підручник «Брати Грімм. «Пані Метелиця».

Має методичні розробки уроків: «Моє серце в верховині» (Роберт Бернс); «Перечитуючи Пушкіна», літературно-музичне свято; «Спасибі, що живий», літературна кав’ярня, «Якщо минулим дихати будем, то будемо майбутнім жить», вечір В.Висоцького.

Форми поширення досвіду

Показові уроки, районні семінари, майстер-клас, конкурс «Класний керівник року», районна динамічна група учителів зарубіжної літератури, публікації в фахових часописах.

 

 Дошкільне виховання

Тема досвіду

Використання інформаційно комунікативних технологій у освітньо-виховному процесі в закладах дошкільної освіти

Автор досвіду

Зімнухова Людмила Олексіївна 1980 р. н., вихователь, спеціаліст  вищої категорії, 18 років

 

Адреса досвіду

Комунальний заклад ясла-садок № 6 «Теремок» м.Скадовська, 75700

Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Єлизаветівська 36, (05537) 5-07-88, teremokskad@gmail.com

Анотація досвіду

Зімнухова Людмила Олексіївна  має інноваційний потенціал – сукупність соціокультурних і творчих характеристик, які виражають її готовність удосконалити педагогічну діяльність. Під час занять в дитячій мультиплікаційній студії Людмила Зімнухова допомогає дошкільникам реалізувати свої творчі задуми. Дошкільники   пробують себе в якості сценариста, режисера, художника. Під керівництвом вихователя діти придумують сюжети казок, малюють і оживляють персонажів за допомогою різних анімаційних програм. Таким чином, робота дитячої студії мультиплікації спрямована на художньо - естетичне виховання дітей і сприяє розвитку їх творчої активності.

Форми поширення досвіду  

Відкриті заходи, виступи на семінарах, проведення майстер-класів, публікації у фахових виданнях

1. Зімнухова Л.О //Методичний портал. Розробки, технології, досвід «Використання ІКТ в освітньо-виховному процесі в ДНЗ».-11.05.2016р.

2. Зімнухова Л.О- сайт //Методичний портал. Презентація «Мультфільм власними руками».-22.11.2016р.

3.Зімнухова Л.О- сайт //Методичний портал. Матеріал «Основа традиційної та комп’ютерної анімації».-04.01.2017р.

4.Зімнухова Л.О- сайт //Методичний портал. Стаття «Дитячий дизайн в дитячому садку».-04.01.2017р.

5.Зімнухова Л.О- Український науково-методичний проект «Якіст освіти» публікація на тему «Авторська програма дитячої анімаційної студії (старший дошкільний вік)».-2017р.

6.Зімнухова Л.О- «Музичний керівник» - матеріал «Роль музики під час створення мультфільму власними руками».-2017р.

Завідувач комунальної установи

«Скадовський районний методичний кабінет»                                                 Н.Є. Білоус

 

Категорія: ППД | Додав: Admin
Переглядів: 189 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
http://skadrmk.at.ua/index/0-2 https://skadmetodkab.at.ua/
Вхід на сайт
Пошук

Сайти

Відділ освіти Скадовської районної державної адміністрації
Скадовський районний методичний кабінет
КВНЗ_Херсонська Академія Неперервної Освіти
Міністерство освіти та науки України
Освіта ua
Департамент освіти, науки та спорту Херсонської ОДА
Нова українська школа
Урядовий контактний центр
Освітній портал
Інститут модернізації змісту освіти
Український центр оцінювання якості освіти
Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти
На Урок освітній проект
Ресурсний центр

Top
КУ"Скадовський районний методичний кабінет"© 2020