Меню сайту
Категорії розділу
ППД [4]

Наше опитування
Ваше ставлення до НУШ
Всього відповідей: 8

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Каталог webplus.info

Каталог файлів

Головна » Файли » ППД » ППД

ППД 2018 року
19.Грудня.2018, 08:04

Перспективний педагогічний досвід педагогічних працівників

Скадовський район 2018

 

Трудове навчання

Тема досвіду

Формування підприємницької компетентності на уроках трудового навчання.

Автор досвіду

Бакала Ірина Миколаївна, 1971 р.н., учитель трудового навчання, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, педагогічний стаж - 24 роки.

Адреса досвіду

Опорний заклад – Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія» Скадовської міської ради, Херсонської області,

м. Скадовськ, вул. Незалежності, 76, телефон (05537) 5-44-10 e-mail: snvk@i.ua,

Анотація досвіду

У період становлення в Україні ринкових відносин все більшої актуальності набувають питання економічної підготовленості молоді до життя в суспільстві, їх активної діяльності у нових ринкових умовах. Мова йде про формування підприємницької компетентності здобувачів освіти, яка у подальшому житті підвищить їхню конкурентоспроможність на ринку праці.

Ірина Миколаївна ставить перед собою завдання: формування економічного мислення в здобувачів освіти в межах технологічної освіти; підготовка їх до соціально-професійної адаптації в нових економічних умовах; впровадження в освітній процес елементів підприємницької діяльності.

Для активізації навчання вона використовує методи (за Євою Бобинською): драма, дерево прийняття рішень, робота в групі, «мозковий штурм», ПНЦ (або «переваги, недоліки і те, що цікаве»), ментальні карти, робота з текстом-джерелом, «критерійний покер», «шість капелюхів» Едварда де Боно, «Дивуй!», «снігова грудка», «навчаючи — учусь», «місткий кошик», «інтелектуальна розминка», «бліц-опитування», «аукціон ідей».

Освітню діяльність під час трудового навчання спрямовує на засвоєння знань з основ економічного аналізу, уміння визначати собівартість продукції і витрати на виробництво, здійснення мінімаркетингових досліджень, проведення розрахунку рентабельності виготовленої продукції, складання бізнес-проектів, аналіз та оцінювання власних професійних можливостей, здібностей.

Форми поширення досвіду

Виступи на засіданнях районного методичного об’єднання вчителів трудового навчання(технологій), проведення районних, обласних майстер-класів, показових уроків, надання консультацій, публікації у фахових виданнях, участь у конкурсах.

 

Психологія

Тема досвіду «Методи психокорекційного впливу на відхилення у поведінці молодших школярів».

Автор досвіду

Лобода Олена Михайлівна, практичний психолог, соціальний педагог, спеціаліст І категорії, стаж роботи - 9 років.

Адреса досвіду

Володимирівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, с. Володимирівка, вул. Шкільна – 11, е-mail: schoolv@askad.net

Анотація досвіду

У сучасному закладі освіти практичному психологові часто приходиться мати справу з дітьми, які мають значні відхилення від прийнятих у суспільстві правових чи моральних норм. Прохання до фахівця психологічної служби «якось вплинути» на того чи іншого «важкого» здобувача освіти — одне з найбільш частіших, звернень з боку педагогічних працівників і батьків. При цьому, у категорію «важких» попадають дуже різні учні: невстигаючі, недисципліновані, з різного роду нервовими і психічними розладами, підлітки, що стоять на обліку служби у справах дітей, врешті, просто діти з неблагополучних сімей. Саме тому перед шкільним психологом та соціальним педагогом стоїть пробле­ма вибору адекватних методів психокорекційної та педагогічної роботи з учнями, які потребують корекції поведінки.

Даний досвід роботи містить матеріали для побудови системного супроводу дітей з відхиленнями у поведінці, а також розроблені автором корекційно-розвиткові заняття, вправи для індивідуальної роботи із здобувачами освіти молодшого шкільного віку.

Матеріали можуть бути застосовані практичними психологами, соціальними педагогами, педагогічними працівниками закладів освіти для здійснення психологічного супроводу дітей, що мають ознаки девіації.

Форми поширення досвіду

Виступи на районних семінарах – практикумах, засіданнях «Школи молодого фахівця психологічної служби», проведення майстер-класів, засідань за «круглим столом», диспутів, ділових ігор. Участь у обласних науково-практичних семінарах, Всеукраїнських науково-практичних конференціях, тренінгах, вебінарах, роботі районного «Мобільного консультативного пункту для батьків та осіб, що їх замінюють», засіданнях творчих та динамічних груп.

Підготовка статей та розробок заходів психологічного спрямування для розміщення на інтернет - ресурсах «Методичний портал», «Учительський журнал онлайн», «Всеосвіта» на тему: «Методи психокорекційного впливу на відхилення у поведінці молодших школярів, «Знущання та агресія у шкільному середовищі», «Превенція - як метод попередження негативних явищ у шкільному середовищі».

 

Початкове навчання

Тема досвіду. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів

через інтерактивне навчання.

Автор досвіду

Мігель Наталія Вікторівна, 1978 р. н., спеціаліст І категорії, учитель початкових класів Скадовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Скадовської міської ради, педагогічний стаж – 15років.

Адреса досвіду

Скадовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Скадовської міської ради, Херсонської області; 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта 30, тел. (05537)5-24-23, (тел. 0660648260)

Анотація досвіду

Інтерес у навчанні є своєрідним епіцентром активізації навчання, розвитку пізнавальної активності школярів, формуванню у школярів позитивного ставлення до процесу і результатів своєї праці. Уміння щось побачити, здивуватися, захопитися, захотіти негайно зрозуміти, що, чому і як відбувається, знайти в собі сили, щоб відшукати відповіді на ці запитання, не відступити перед труднощами, а діставши відповідь, знову прагнути уперед, у незвідане – все це забезпечується використанням інтерактивних методів навчання.

Наталія Вікторівна застосовує під час викладання шкільних предметів такі форми і методи, які збуджують творчість учнів, створюють атмосферу розкутості, емоційного піднесення. Під час традиційних уроків використовує елементи гри, казковості, подорожі з проблемно-пошуковими ситуаціями. Активізувати пізнавальну діяльність вчителю допомагає створення проблемних ситуацій на уроках.

Кожне її заняття має пізнавальний характер і водночас захоплює як своїм змістом, так і способом викладання. Матеріал підручника не може постійно стимулювати самостійну творчу діяльність та осмислення певних явищ, оскільки не асоціюється з реальними життєвими враженнями. А тому вчитель забезпечує вивчення навколишнього світу, видів трудової діяльності, події, що характерні для місця проживання дітей.

У своїй роботі вона намагається сприяти розвитку у дітей свого класу таких особистісних якостей, як комунікабельність, співробітництво, уміння відстоювати свою точку зору, йти на компроміси; створювати умови для розвитку творчих здібностей учнів та їх всебічного гармонійного розвитку. У зв’язку з цим найефективнішими є уроки, побудовані за традиційною методикою із застосуванням елементів інтерактивного навчання, які передбачають моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язування проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.

Форми поширення досвіду

Мігель Н.В. - керівник районного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Проводить районні майстер-класи для початкових класів, відкриті уроки, семінари, публікації. Наталія Вікторівна лауреат обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2014»

 

Українська мова і література

Тема досвіду

Розвиток критичного мислення учнів на уроках української літератури як один із шляхів формування комунікативної компетентності здобувачів освіти.

Автор досвіду

Голуб Ольга Миколаївна, 1973 року народження, учитель української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, стаж 23 роки.

Адреса досвіду

Улянівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, село Улянівка, вул. Молодіжна, 20-а , Скадовський район, Херсонська область, телефон (05537) 31846, e-mail: schoolu@i.ua

Анотація досвіду

Куратор здобувачів освіти закладу, учасників Всеукраїнського конкурсу авторських віршів «Золоте перо», тренер призера першої Всеукраїнської інтернет-олімпіади з української мови і літератури «На урок» (диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня), учасник Всеукраїнського освітнього форуму «Нова українська школа – діалог з В.О Сухомлинським», присвяченого 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського, у 2018 році учасник перевірки робіт зовнішнього незалежного оцінювання, керівник районної Школи молодого управлінця (заступники директорів з навчально-виховної роботи, стаж до 5 років), співкуратор проведення районного семінару учителів української мови та літератури «Мистецтво слова та надбання технік у сучасному навчально-виховному процесі».

Автор статті «Розвиток творчих здібностей особистості на основі педагогічних ідей В.о сухомлинського», казки «Чарзілля», що розміщена в збірці «Різдвяні казки для дітей та дорослих» комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти».

Лауреат конкурсу «Панорама творчих уроків», відзначено конспекти уроків «Морально-етичні проблеми в казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння долати перешкоди на шляху до мети» (2016 рік), «Софіївка – перлина України. Способи дієслів:дійсний умовний наказовий» (2017 рік). У рамках роботи районної фокусної групи учителів української мови і літератури в збірці до 300-річчя до дня народження Г.С.Сковороди вміщено урок «Складне речення його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним та підрядним зв’язком»(на основі творчої спадщини Г.Сковороди).У рамках проведення районного семінару проведено показовий урок «Іван Малкович. Вірш «З янголом на плечі». Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина». На шкільному сайті розміщено цикл уроків з української літератури з теми «Літературні казки. 5 клас» за технологією критичного мислення.

Форми поширення досвіду

Виступи на районних семінарах, публікації в районних, обласних, всеукраїнських фахових виданнях, інтернет-ресурсах, матеріалах конференцій, показові уроки, проведення навчально-практичних семінарів, виставка педагогічних наробок, проведення майстер-класів.

 

Виховна робота

Тема досвіду.

Формування у здобувачів освіти усвідомленого патріотичного почуття в умовах вимог Нової української школи.

Автор досвіду

Пригодич Людмила Леонідівна, 1969 року народження, заступник директора з виховної роботи, учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, стаж 25 років.

Адреса досвіду

Скадовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3, місто Скадовськ, вул. Шмідта 30, Скадовський район, Херсонська область, телефон (05537)5-24-23, e-meil: skadschool3@gmal.com.

Анотація досвіду

Режисер-постановник загальношкільних свят, районних та обласних семінарів з позаурочної роботи.

Автор-упорядник щорічних збірників сценаріїв позаурочних заходів із досвіду роботи на допомогу класним керівникам 1-11 класів та заступникам директорів з виховної роботи, збірників сценаріїв випускних вечорів для здобувачів освіти 4, 9, 11 класів.

Куратор роботи шкільних гуртків національно-патріотичного виховання «Нащадки Перемоги», «Пізнаємо рідний край», «Захисник Батьківщини», модератор методично-інформаційного, організаційного забезпечення кімнат національно-патріотичного виховання здобувачів освіти.

Відповідальний за проведення шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл («Джура»)».

Співорганізатор проведення районного семінару заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів та класних керівників «Національно-патріотичне виховання в закладах загальної середньої освіти. Організація роботи самоврядування та позаурочної діяльності». Співукладач збірки інформаційних та фотоматеріалів «Герої серед нас» про воїнів АТО Скадовського району, «Артефакти Другої Світової».

Методичні розробки сценаріїв: «Пісенний фестиваль «У рідному краї і серце співає», «Народна пісня-серце України», до Дня примирення «Тих днів нам не забути», до Дня захисника України «З відданістю Україні в серці», до Дня Збройних Сил України «Слава героям», «Голгофа народних страждань», «Героїв країна - моя Україна», випускних вечорів.

Організатор проведення профорієнтаційної роботи серед старшокласників, зустрічей школярів з волонтерами, учасниками антитерористичної операції, акцій «Прочитай книгу про війну», «Наші листи і малюнки – воїнам-захисникам», «Великдень для всіх!», роботи шкільних волонтерських загонів.

Форми поширення досвіду

Виступи на районних семінарах, публікації в районних, обласних, всеукраїнських фахових виданнях, інтернет-ресурсах, показові заходи, проведення навчально-практичних семінарів, виставка педагогічних наробок, майстер-класи, розробка сценаріїв, упорядкування збірок.

 

Дошкільне виховання

Тема досвіду

Застосування інформаційно- комунікаційних технологій в організації методичної роботи в закладі дошкільної освіти

 

Автор досвіду

Савонік Галина Олександрівна 1962 р. н., вихователь-методист, «старший вихователь» ,

36 років

Адреса досвіду

Комунальний заклад ясла-садок № 5 «Червона Шапочка» м. Скадовська, 75700

Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта, 42А, (05537) 5-66-42, cadokhok5@gmail.com

Анотація досвіду

Савонік Галина Олександрівна має інноваційний потенціал – сукупність соціокультурних і творчих характеристик, які виражають її готовність удосконалювати педагогічну діяльність.

Метою роботи вихователя-методиста над даною проблемою є розробка системи організації консультативної методичної допомоги в області підвищення інформаційних компетентності педагогів, освоєння ними роботи з програмними освітніми комплексами, ресурсами глобальної комп’ютерної мережі Інтернет для подальшого практичного використання сучасних інформаційних технологій у своїй роботі (освітній діяльності, контролю аналізу, моніторингу, тощо) що сприяють підвищенню якості освітнього процесу та формуванню інформаційної культури педагогічних працівників. Адже головне «не зробити навчання комп’ютерним», а «зробити навчання ефективнішим».

Розроблені вихователем-методистом системи працюють для обробки тексту (Microsoft Office), створення мультимедійних презентацій (Microsoft Power Point) автоматизацію обміну інформацією через різноманітні види комунікацій (які включають відеотермінальні системи, локальну комп'ютерну мережу, телекопіювальні апарати, відеоінформаційні системи).

Форми поширення досвіду

Відкриті заходи, консультації, виступи на семінарах, проведення майстер-класів, публікації у фахових виданнях, на освітніх порталах, проведення занять з використанням з використанням цифрових освіт

Категорія: ППД | Додав: admin_o
Переглядів: 421 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
http://skadrmk.at.ua/index/0-2 https://skadmetodkab.at.ua/
Вхід на сайт
Пошук

Сайти

Відділ освіти Скадовської районної державної адміністрації
Скадовський районний методичний кабінет
КВНЗ_Херсонська Академія Неперервної Освіти
Міністерство освіти та науки України
Освіта ua
Департамент освіти, науки та спорту Херсонської ОДА
Нова українська школа
Урядовий контактний центр
Освітній портал
Інститут модернізації змісту освіти
Український центр оцінювання якості освіти
Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти
На Урок освітній проект
Ресурсний центр

Top
КУ"Скадовський районний методичний кабінет"© 2024