Методичні рекомендації з фізики та астрономиї на 2018-2019 н.р.
03.Квітня.2018, 11:32
Методичні рекомендації з фізики та астрономиї
на 2018-2019 н.р.
Роботу методичного об’єднання учителів фізики за 2017-2018 навчальний рік вважати задовільною.
Схвалити план роботи методичного об’єднання учителів фізики за 2018-2019 навчальний рік.
Опрацювати основні рекомендації, вміщені в додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415.
Навчання фізики і астрономії (у старших класах) у закладах загальної середньої освіти в 2018/2019 навчальному році здійснювати за навчальними программами, зазначеними в рекомендаціях.
Враховувати, що фізичний та астрономічний складники за вибором учителя можуть викладатися інтегровано або як відносно самостійні модулі.
Виважено підійти до розподілу кількості годин, що відводиться на вивчення окремих розділів.
Виважено підійти до порядку вивчення тем та місця проведення лабораторних практикумів і практикумів з розв’язування задач – у кінці розділу або під час його вивчення.
Врахувати при складанні календарного планування, що вивчення предмета «Фізика і астрономія» в 10 класі на профільному рівні можливе у двох варіантах: послідовне або паралельне вивчення фізичного і астрономічного складників.
Експериментальні роботи повинні мати пошуковий характер, завдяки чому учні збагачуються новими фактами, узагальнюють їх і роблять висновки.
Розширювати самостійний експеримент учнів з використанням найпростішого обладнання, саморобних приладів та побутового обладнання, а також сучасних вимірювальних пристроїв, зокрема датчиків, що містяться в смартфонах і планшетах.
З метою формування предметної та ключових компететностей учнів, значну увагу приділяти розв’язуванню фізичних задач, про що наголошено в обох варіантах програм.
Опрацювати зміст навчальної програми «Фізика і астрономія» (авторський колектив під керівництвом О.І. Ляшенка), у якій як самостійний вид діяльності включено практикум із розв’язування фізичних задач.
Учителям базової дисципліни активізувати участь у фахових, інтерактивних конкурсах з предмета.
На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі педагогів у конкурсах різних рівнів.
На шкільних методичних об’єднаннях проаналізувати результати ДПА у 9 класах та ДПА у формі ЗНО в 11 класах.
Посилити увагу щодо організації роботи з обдарованими учнями.
Активно залучати здобувачів освіти до участі у конкурсах різних рівнів.
На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі учнів на наставників у конкурсах різних рівнів.
Систематично поновлювати банки даних про обдарованих учнів.