Методичні рекомендації з географії
на 2018-2019 н.р.
1.Роботу методичного об’єднання учителів географії за 2017-2018 навчальний рік вважати задовільною.
2.Схвалити план роботи методичного об’єднання учителів географії за 2018-2019 навчальний рік.
3.Опрацювати основні рекомендації, вміщені в додатку до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415.
4.Опрацювати пояснювальні записки до навчальних программ, де визначено компетентністний потенціал предмета, мета і основні завдання курсу географії у старшій школі.
5.Учителям географії реалізувати на практиці компетентнісний підхід.
6.Сформувати в учнів готовність використовувати отримані знання, вміння та навички в реальному житті для розв’язання практичних завдань та життєво важливих ситуацій.
7.Утілювати під час освітнього процесу практичну спрямованість курсу географії, яка реалізується під час виконання практичних робіт, аналітичних завдань та досліджень, спрямованих на розвиток умінь і навичок роботи з географічними картами та іншими джерелами інформації, розв’язання географічних, екологічних й соціально-економічних задач, здійснення порівняльного аналізу, проведення міні-досліджень, дискусій, семінарів, презентацій, експертиз, круглих столів, ділових ігор, творчих робіт, індивідуальних і колективних проектів. курс географії у старшій школі.
8.Учити учнів розуміти, читати й знати карти.
9. Ознайомити учнів з основами створення й можливостями використання геоінформаційних технологій, що сприяє розвиткові системного просторового мислення старшокласників, набуттю ними досвіду застосовування інформаційних технологій.
10. Підтримати кандидатури учасників конкурсу «Учитель року 2019» в номінації «Географія» - Стецюк О.А., учителя Лазурненської ЗОШ І-ІІІ ступенів та Сервулю Г.В., учителя Красненської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
11. До 15.09.2018 року учителям надати заявки на участь у конкурсі.
12.Активізувати участь педагогів та здобувачів освіти у конкурсах та турнірах різних рівнів.
13.Учителям базової дисципліни активізувати участь у фахових, інтерактивних конкурсах з предмета.
14.На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі педагогів у конкурсах різних рівнів.
15.На шкільних методичних об’єднаннях проаналізувати результати ДПА у 9 класах та ДПА у формі ЗНО в 11 класах.
16.Посилити увагу щодо організації роботи з обдарованими учнями.
17.Активно залучати здобувачів освіти до участі у конкурсах різних рівнів.
18.На методичних об’єднаннях аналізувати результати участі учнів на наставників у конкурсах різних рівнів.
19.Систематично поновлювати банки даних про обдарованих учнів.
|