Мистецтво творить дива
Завдання сучасної школи – розвивати кожну дитину як неповторну особистість. З огляду на це, велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самоосвітньої пізнавальної діяльності, уміння вирішувати нові проблеми.
У процесі творчого розвитку особистості уроки предметів художньо-естетичного циклу відіграють незамінну роль. Вони здатні ввести учня у світ творчості, прилучити його до скарбів художньої культури, допомогти відчути радість від власного творіння.
Реалізація теми семінару-практикуму «Універсальні можливості мистецтва в творчому розвитку особистості» відбулася в комунальній установі «Скадовський районний методичний кабінет» 22 березня 2019 року. У його роботі взяли участь 12 учителів закладів загальної середньої освіти району.
В ході заходу розглянули питання сучасних підходів, виробили систему до розвитку творчої особистості та роль вчителя в цьому процесі. Творчій потенціал педагогів визначили через анкету-тест.
Про роботу в міжатестаційний період звітували Наталя Цілинко, Наталя Калашнікова, учителі музичного мистецтва Лазурненської ЗОШ І-ІІІ ступенів та ОЗ СНВК «Академічна гімназія», Віра Кушнірук, учитель образотворчого мистецтва СЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, які
продемонстрували різні напрямки своєї освітньої та виховної роботи за звітний період, розкрили за допомогою яких методів та прийомів підвищують рівень освітнього процесу, спрямованого на активізацію пізнавальної діяльності учнів, оволодіння новими знаннями та вміннями розвитку їх творчої ініціативи, природних задатків, показали, як удосконалюють свій професіоналізм, опановуючи новітні технології.
Під час засідання «круглого столу» учасники зібрання поділилися досвідом роботи, власними напрацюваннями, ідеями та методичними знахідками, а також проблемами, які виникають в ході викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» та шляхи їх вирішення.
Методист Любов Котова проаналізувала моніторинг якості знань здобувачів освіти за І семестр 2018-2019 навчального року.
У підсумку відмітили результативність та практичність проведеного заходу. Учасникам семінару-практикуму запропоновано матеріал для використання у подальшій роботі.
|