Навчаючи інших – навчайся сам
У контексті Концепції Нової української школи інформаційно-цифрова компетентність – це здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
21 жовтня 2019 року відповідно плану роботи комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» у Скадовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 відбувся районний семінар-практикум для вчителів хімії «Реалізація моделей змішаного навчання із використанням хмарних технологій». У заході брала участь заступник директора Олена Нікішенко яка наголосила на актуальність теми семінару, побажала плідної роботи.
Тетяна Кейдалюк, методист комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» на початку заходу, звернула увагу на сучасні підходи в організації освітнього процесу, на використання найновітніших досягнень техніки в своїй професійній діяльності; на вдосконалення професійної майстерності через самоосвіту; ознайомила із матеріалами підготовки здобувачів освіти до олімпіади з хімії та ЗНО.
Учасники семінару, під керівництвом Олени Писарчук, учителя вищої категорії, учителя-методиста взяли участь у майстер-класі щодо використання змішаного навчання при формуванні ІКТ компетентності вчителя. Учасники заходу мали можливість ознайомитися із структурою, моделями змішаного навчання. Олена Валеріївна надала практичні поради щодо використання Web 2.0 сервісів, продемонструвала практичну реалізацію проблеми. Учителі мали можливість знайти шляхи переходу від репродуктивного характеру навчальної діяльності до творчого дослідницького характеру розв’язання поставлених задач.
Микола Глазунов, керівник районного методичного об’єднання розповів про розвиток інтелектуальних здібностей учнів при розв’язуванні задач, звернув увагу на роль і місце задач у курсі хімії; обговорив питання підготовки учнів до олімпіади.
Учасники заходу відзначили, що завдання вчителя сьогодні – відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити освітній процес так, щоб забезпечити його інноваційний, дослідницький, пошуковий характер.
Семінар пройшов на високому науково-методичному рівні.
|