14 листопада на базі Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів відбувся міжрайонний семінар-практикум учителів початкових класів на тему «Сучасний урок Нової української школи: компетентнісний аспект».
У семінарі взяли участь Тетяна Кейдалюк, методист комунальної установи "Скадовський районний методичний кабінет", Оксана Афанасіаді,заступник директора з навчально-виховної роботи, Марія Гончарук, Наталя Кульчиковська, Галина Золотаревська - педагоги із Опорного закладу-Скадовський навчально-виховний комплекс "Академічна гімназія", Наталія Югова, учитель Скадовської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів "Академія творчості" з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу, Надія Бабак,заступник директора з навчально-виховної роботи, Наталія Мігель, учитель зі Скадовської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Тетяна Конькова з Михайлівської ЗОШ, Тетяна Баранова (Новомиколаївська ЗОШ), Олеся Власенко з Широківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Учасників заходу, музичним вітанням, зустрічали школярі та школярки закладу.
Із вітальними словами до присутніх звернулися заступник директора з навчально-виховної роботи закладу Лідія Чуприна та вчителі початкових класів.
Формування компетентностей у здобувачів початкової освіти на основі застосування різних форм, методів, прийомів і засобів навчання продемонстрували вчителі, які провели відкриті уроки: Галина Прошакова - ранкову зустріч у 1 класі, Ірина Жигалова - у 2 класі на тему "Усне додавання виду 38+52. Розв'язування задач вивчених типів", Ірина Волкова - у 3 класі на тему "Правопис слів із ненаголошеними Е, И в корені, що перевіряються наголосом", Світлана Михайленко - у 4 класі на тему "Підготовка до написання твору. Барви осіннього міста".
Наталія Югова, учитель Скадовської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів "Академія творчості" з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу, розповіла про особливості роботи за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".
Учасники семінару ще раз переконались у тому, що формування математичної, мовленнєвих компетентностей молодших школярів розвивається у процесі наполегливої, систематичної діяльності вчителя й учнів, а це робота не одного дня, а щоденної праці всіх учасників освітнього процесу.
|