
Інноваційними методиками ділилися вчителі біології
31 жовтня 2019 року в комунальній установі «Скадовський районний методичний кабінет» відбувся семінар-практикум учителів біології «Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках біології».
Методист установи, Тетяна Кейдалюк зосередила увагу присутніх на основних питаннях, які будуть розглянуті на семінарі та зупинилася на значенні здоро’вязбережувальних технологій в освітньому процесі. У презентації розкрила систему впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі, зробила акцент на внутрішньошкільні фактори, що впливають на погіршення та зміцнення здоров’я, продемонструвала схему оздоровчих технологій; обговорила питання підготовки учнів до участі в олімпіаді та конкурсі-захисті робіт МАН.
Ірина Кістрін (Михайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) із учасниками заходу провела практичний тренажер «Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика», майстерно продемонстрував використання різноманітних форм роботи під час вивчення та закріплення навчального матеріалу. Виконуючи вправи, вчителі «вивчали» будову серця його функції, вимірювали тиск, надавали першу допомогу «потерпілому», демонстрували послідовність накладання тиснучої пов’язки.
У ході роботи відбувся обмін досвідом по використанню міні-проєктів, ІКТ на уроках біології.
Ірина Поповська (Улянівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) показала присутнім застосування діяльнісного підходу до навчання шляхом залучення здобувачів освіти до виконання міні-проєктів, представила проєкт учнів «Гіподинамія – ворог сучасної людини. Рухова активність - основа фізичного здоров’я», що був використаний під час уроку-гри на природі за темою «Профілактика порушень опорно-рухової системи»; розповіла як мотивує навчальну діяльність учнів, на яких етапах уроку і з якою метою використовує прийоми «Ситуація», «Склади слово», «Чорний ящик», проводить вправи «Біологічний крос», «Дзига».
Алла Дудченко (Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів) зупинилася на класифікації здоров’язберігаючих технологій, підготовці здобувачів освіти до створення міні-проєктів, навела приклади практичних завдань, поділилася досвідом використання QR кодів на уроках.
Алла Кугут розповіла про алгоритм проєктного навчання, продемонструвала індивідуальні, групові, колективні проєкти.
Людмила Губинець (Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів) презентувала прєкт учня 11 класу «Особиста програма зміцнення здоров’я».
Ольга Бурячковська (Антонівська філія Опорного закладу – Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія») розповіла про використання хмари слів (тегів) для термінологічної роботи на уроці.
Людмила Черевко (Скадовська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3), районний координатор Міжнародного інтерактивного природничого конкурсу «КОЛОСОК» інформувала про кількість та географію учасників Конкурсу.
Тетяна Бондаренко (Скадовська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3), керівник районного методичного об’єднання вчителів біології, відзначила актуальність і практичну спрямованість заходу.
По завершенню роботи вчителі окреслили основні шляхи формування компетентісної особистості на уроках природничих дисциплін, виробили рекомендації щодо використання здоров’язберігаючих технологій під час освітнього процесу та отримали електронні матеріали семінару-практикуму.
|